کتابهای قدیمی کودک و نوجوان

دانلود رایگان کتابهای قدیمی کودک و نوجوان

کتابهای قدیمی کودک و نوجوان

دانلود رایگان کتابهای قدیمی کودک و نوجوان

وبلاگ جدید کودک و نوجوان

درود فراوان به شما دوستان عزیز در وبلاگی که از بلاگفا دارم براتون نوشته بودم که بلاگفا مدتی مشکل داشت و الان هم که برطرف شده دانلود ها برای تعدادی از دوستان مشکل شده من از این به بعد کتابها را روی این وبلاگ میذارم کتابهای قبلی خوشبختانه روی پیکو فایل بوده و آسیب ندیده و به مرور همه را منتقل می کنم و به دلیل اینکه الان وقت ندارم تصاویر و توضیحات کتابها را به فرصت دیگه ای موکول می کنم . دوستانی که کتاب فرستادند عذر خواهی  من را بپذیرند اسامی این دوستان در آینده اضافه خواهد شد . توجه داشته باشید کتاب تکراری در این وبلاگ وجود نداره و اسامی تکراری برای انتشارات مختلفی است که این کتابها راچاپ کرده اند. اسامی انتشاراتی ها هم اضافه خواهد شد.نکته آخر اینکه اگر ناشران نویسندگان و مترجمان محترم کتابهای موجود در وبلاگ به انتشار کتابها روی اینترنت اعتراضی دارند به من اطلاع بدهند.  

ایمیل من  

mandana2242@yahoo.com


نظرات 13 + ارسال نظر
مهزیار کاظمی موحد پنج‌شنبه 15 تیر 1396 ساعت 01:03 http://www.mahziarkazemi.ir

سلام
ممنون می شوم به من هم سر بزنید
در خدمت شما هستم

یوسف شنبه 21 اسفند 1395 ساعت 00:13

سلام خوبی خسته نباشی

پاک وبتو گذاشتی راه خدا ها
ما چیکار کنیم خو ؟؟؟؟ من دلمون به شما خوش بود که کتابای قدیمی میارین اینجا می زارین
+ولی مدیته خبری ازتون نیست ..............ای بابا شماهم کم اوردین........................ممنون خدا حافظ

شاهین کویر شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 04:43 http://booke88.blogfa.com/

سلام خوبی الا که دارم این مطلبو می نویسم دقیق ساعت 4/5 صبحه امدم وبت ببینم کتاباتو کامل کردی یا مثل من که بر اثر خراب شدن بلگفا وبام خراب شدو تنبلیم امد وبامو دوباره راه اندازی کنم شما چیکار کردین
مثل اینکه شماهم مثل من دست ودلت به کار نمی ره حوصله دوباره کاریو ندارین

سلام تقریبا نصف کتابها منتقل شده وب قدیمی هم فعاله گاهی یک کتاب جدید می ذارم ولی حرف شما را قبول دارم دوباره تکرار کردن کارها سخته

لیلا جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 12:01

خیلی خسته نباشید خیلی زحمت میکشید واقعا ممنون میشه لطف کنید سری کتاب های قصه های ماندنی جهان رو ک واسه دهه ۶۰و ۷۰بود و واسه دانلود بزارید؟؟؟؟بخدا خیلی دنبالشونم الان هستن ولی دیگه چاپ جدیدن

یوسف سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 20:54

سلام خیلی خوشحالم کردی که اومدی وب قبلیت که ناقص شده و اکثر کتابا دانلود نمی شه
ایا می تونی کتابای قدیمیتو اینجا بزاری؟؟؟؟
کتابایس مصور کتابهای طلایی اینارو دوباره بزاری خیلی ممنون می شم ..البته نه من بلکه تمام دوستان

سلام به زودی همه منتقل میشه اینجا

یوسف دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 10:27 http://booke88.blogfa.com/

سلام جان مادرت کجایی
من قبلنا میامدم وکتابای قدیمو دان می کردم یعنی همه کتابارو تو اون وب قدیمیت دانلود کردم همشو تو یه رم یه طرا ذخیره کرده بودم که پاک شد الا ماندم کتابارو از کجا دوباره گیر بیارم الا دقیق یه ساله نیامدی تو این وبت کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام جایی نیستم مرتب نتونستم وبلاگ را به روز کنم چون کتاب جدیدی نداشتم که بذارم امیدوارم به زودی بتونم یک سری کتاب جدید بذارم

علی پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1395 ساعت 15:36

کجایی شما ما که خیلی وقته منتظریم وبتونو کامل کنید خبری نیست

آترا دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 ساعت 20:53

سلام ئبلاگ جدید مبارک ممنون از زحمتهایی که میکشید.من تصمیم دارم سر فرصت مناسب برنامه ریزی کنم و بیشتر بیام اینجا.یک بارم شماره ام رو گذاشتم و خواسته بودم باهام تماس بگیرید که نمیدونم تماس گرفتید یا من نتونستم به تماستون جواب بدم در هر صورت از زحماتتون خیلی ممنونم.سوالی دارم ممکنه خواهش کنم اگر مقدور هست کتاب گفتگوی درختها رو بگذارید؟ممنون میشم.

کاپیتان هوک شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 12:28

سلام مدتیه نیامدم یعنی خودتون که در جریان هستین همه وبلاگا از بین رفتن دوتا وب منم خراب شدن الانه اومدم با دین وب شما کلی خوشحال شدم دوباره بهتون سر می زنم فعلا با اجازه شما

مردی که لیبرتی والانس را کشت. یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 12:00

نظرمان را در وبلاگ قبلیات نوشتیم.

به هر حال ممنون.

بودم یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 23:04 http://boodam.blogfa.com/

سلام خانم گرامی ... از زحمات شما بی نهایت سپاسگذاریم ... من هم عاشق کتابهای دوران کودکی ام هستم و بسیاری از کتاب های شما را دانلود کرده ام ... با اجازه شما را لینک کردم ... شاید بسیاری از پدران و مادران و یا نوجوانان نشانی شما را ندانند ...

علی شنبه 27 تیر 1394 ساعت 22:06

مبارک باشد.

مهدی شعبانی شنبه 27 تیر 1394 ساعت 20:31

با سلام و خدا قوت مجدد....انشاالله همیشه شادکام باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد